3/29/2015

Stare pianina w niedzielnych inspiracjach

Zastanawiam się, dlaczego takiego wpisu jeszcze nie dodałam. Bo ten wpis musiał znaleźć się na blogu wcześniej czy później, ale musiał. I tak dziś stare pianina na Starym Pianinie:)

Zawsze myślałam, że pianino służy tylko do grania, oczywiście te moje służy mi do przechowywania prac. Ale żeby wykorzystać pianino na inny sposób? Zainteresowałam się tym tematem, pogrzebałam w internecie i proszę bardzo. Pianino jako barek, akwarium, fontanna...Zresztą zobaczcie sami:)



zakochałam się w tym miętowym, może kiedyś się odważę i zrobię metamorfozę swojego pianina:)












 źródło zdjęć

36 komentarzy:

  1. Piękne :) A miętowe jest świetne i też od razu zwróciło moją uwagę :)
    Miłej niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Czego to ludzie nie wymyślą!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę szkoda tych co "niszczeją" na zewnątrz. Jak dla mnie to najfajniejsze to co robi z biurko z widocznymi strunami, młoteczkami, śliczne :-) Ale jak tam wytrzeć kurze?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Były słoiki, puszki, drabiny to i czas na pianina, świetnie połączenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te miętowe rzeczywiście jest cudowne :) Piękne wykonanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita pomysłowość :). Pianino fontanna, świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to ludzie nie wymyślą...ale bardzo inspirujące pomysły....Miętowe oj tak ...jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać pianino to bardzo uniwersalny mebelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super się te pianina prezentują, a to z wodospadem ... :).

    Szkoda, że nie pokazałaś nam też swojego ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Doznałam szoku, w życiu nie pomyslałabym, że pianino może miec tyle różnych zastosowań! Szkoda, że ściany w bloku nie sa z gumy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie mieć takie pianino w domku...
    moc uścisków kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kompozycje i ciekawe pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze marzyła mi się nauka gry na pianinie, niestety pozostało to w sferze marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pianino w każdej postaci to moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ciekawe pomysły, to z kwiatami super :) a to z odpadającą okleiną niesamowite, trzy ostatnie zdjęcia są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow jestem pod wielkim wrażeniem, nigdy nie spotkałam się z taką interpretacją pianina.. wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy pomysł jedyny w swoim wydaniu, może jednak fontanna przebija wszystko, ciekawe jak to jest zrobione że się kupy trzyma choć woda na drewno się leje? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne inspiracje, muszę zw swoim pianinem coś wykombinować. Może pomaluję na biało?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, to miętowe śliczne,i to ostatnie pięknie się prezentuje w ogrodzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, boli... jak patrzę na te przetworzone pianina... Niby wiem, że już nie da się na nich grać, ale dla mnie pianino zawsze ma duszę i jest pewnego rodzaju sacrum... oj, nie miałabym sumienia tak je przetworzyć... Choć mój Belarus już nie stroi, ale gra się nadal, jakoś. Ale dziękuję za fotkę z miętowym pianinem! Mnie również zaintrygowała, więc może się kiedyś odważę? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałości! Czego to ludzie nie wymyślą!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysłowe inspirację i jakie różne aranżację w kwiatowych wersjach najmilsze mej naturze :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne, aż trudno się zdecydować, które najlepsze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! ale pomysły...to z akwarium wygląda świetnie :) A tak przy okazji, mam pytanie dot. wyzwania - czy ozdobione pudełka po butach mogą być? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Stare pianina to coś dla Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyszukałaś piękne i ciekawe pomysły na stare pianino :) Miętowe też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  27. chetnie przygarnelabym taki fortepian! sliczne

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne inspiracje, ale to zdjęcie ostatnie z drzewem - coś pięknego! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudne inspiracje :D
    Pamietam jak moja babcia miala takie stare pianino i jak uczyłam sie na nim grac,niestety babcia pianino sprzedala kolekcjonerowi i tyle z grania...

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne inspiracje, zadziwiła mnie ilość możliwości zastosowania pianina;)
    Bzi:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj zachciało mi się turkusowego pianina :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam w domu piękne pianino z 1873 i nie wyobrażam sobie, żeby z tego cudownego instrumentu robić takie parodie. Nie podziwiam tych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak widać nawet ze starego pianina można całkiem ciekawe rzeczy zrobić. Jednak ja wolę na instrumentach grać, często odwiedzam muzyczny sklep w poszukiwaniu nowinek. Ale rozumiem, że niektórzy posiadają stare instrumenty których nie używają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino