4/14/2015

Herbaciany obrazek

Ten obrazek długo powstawał. Najpierw był pomysł, potem długo, długo nic. Pomysł musiał odczekać swoje, trochę to trwało zanim zabrałam się do jego realizacji. Często tak mam, pojawia się jakaś myśl, odkładam ją na później, robię co innego i po jakimś czasie do tego wracam. Czasem jeszcze zmieniam, kombinuję, żeby jak najlepiej dobrać motywy. A czasami jest pomysł i realizuję go od razu. Tak już z tym decoupage mam, rozumiecie prawda?



A, że lubię wyzwania w każdej postaci to postanowiłam ten obrazek zgłosić na wyzwanie do Szuflady tutaj


Pozdrawiam wiosennie:)


p.s.
już niedługo pokażę nagrody, które będzie można wygrać w wyzwaniu. Jeśli ktoś będzie chciał jeszcze przeznaczyć jakąś nagrodę na wyzwanie to czekam na propozycje:)

32 komentarze:

  1. Artysta musi dobrze przemyśleć zawsze swoje dzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest śliczny ;)
    strasznie mi się podoba ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam często podobnie :) A obrazek wyszedł śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super obrazek :) idealny do rustykalnej kuchni :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Również tak mam często ;) Pięknie ;)
    Zapraszam do mnie :) http://mojetworczeinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutki, czasami warto dużej pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proces twórczy bywa bardzo długi ;), rozumiem to dobrze! A obrazek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczności - idealne do kuchni
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny obrazek Gosiu, życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten styl, piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoje obrazki! Tak fajnie potrafisz wyeksponować i detale i motyw przewodni! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to już sobie notes na pomysły założyłam :) często zaczynam nowy projekt i w trakcie dochodzę do wniosku, że jednak teraz go nie skończę, że jak odczeka to wpadnę na lepszy pomysł wykończenia go.
    Twój obrazek jest śliczny. Nie wiem dlaczego, ale skojarzył mi się z moją prababcią. Musiała mieć coś podobnego, ale pamięć już zawodzi ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu GP Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, pięknie by się prezentował w przytulnej kuchni albo jadalni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy obrazek,uwielbiam takie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny obrazek, wiosenne foto mnie troszkę ogrzało w ten wietrzny, mało wiosenny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, że lubie niebieski, więc te niebieskości bardzo mi się podobają:)
    ściskam Gosiu

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu bardzo ładny kuchenny obrazek w angielskim stylu :)
    Miłego wieczoru :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny! uwielbiam ten styl i kolor... mam taką porcelanę angielską.
    Podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny rustykalny obrazek :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehe,skąd ja to znam ale co się odwlecze... :)
    Śliczny obrazek i ten niebieski kolorek-wspaniały!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie skomponowany obrazek :) Nic dodać - nic ująć.... Bukiet cudo! Jakbym czuła jego zapach - niezwykle wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  22. aż ochoty na herbate nabrałam

    OdpowiedzUsuń
  23. warto trochę odczekać, żeby powstało takie cudne dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne i bardzo stylowe, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino