10/02/2015

Brak pomysłu na tytuł

Na tytuł pomysłu brak, ale mam dziś do pokazania taką zawieszkę. Sercową w każdym calu:)




Wczoraj dostałam paczuszkę ze ślicznymi wieszaczkami ze sklepu Regałka. Już mam pomysł jak je wykorzystać, tylko nie wiem, co na to mój mąż. Czasami nadajemy na tych samych falach, ale tylko czasami. I nie zawsze jest zadowolony z tych moich dziwnych pomysłów.


Mam nadzieję, że się uda i w następnym tygodniu pokarzę efekt mojej pracy. A po niedzieli na blogu pojawi się konkurs, w którym do wygrania będą produkty właśnie w tego sklepu:)
No to tyle, miłego weekendu, pozdrowionka:))

24 komentarze:

  1. Małgosiu,pięknie wyszła ta zawieszka,taka 3D :) Fajny efekt!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka jest super! Serduszka na niej sprawiają wrażenie, że są takie 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie sercowo u Ciebie Gosiu:) i jestem ciekawa co to będzie z tych wieszaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł ; sercowa w każdym calu :D
    cudna zawieszka :) pozdrawiam Gosiu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka zrobiona z sercem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna zawieszka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo romantyczna zawieszka :-) Ciekawe wieszaki, ciekawa jestem, gdzie je zawiesisz.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawieszka, musiałam się wpatrwać żeby dostrzec, że to nie sa uszyte serduszka, super efekt!

    Co do naszych wyborów i reakcji naszych drugich połówek to doskonale Cię rozumiem :) ale na końcu i tak sie okazuje, że efekt zadowala obie strony na szczeście. A poza tym nasi panowie powinni szanować nasze wybory, sami sa jednym z nich!

    udanego weekendu, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna zawieszka :) powodzenia w forsowaniu swojego pomysłu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj, te Twoje serducha , zawsze śliczne! A to jeszcze takie radosne. :)
    Fajne gałki, będzie coś ładnego. :) Ja mam to wyjątkowe szczęście, że mój M. zgadza się na wszystkie moje wnętrzarskie szaleństwa. :) Ale wiem, że to wyjątkowy egzemplarz. Lata pracy. :) :) :)
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serca na sercach od serca...Piękne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super woieszaki zakupiłaś...nie martw sie u mnie w domu tez nie zawsze spotykam się z akceptacja.....jak prosiłam o zmianę w łazience wieszków na takie postarzane metalowe to moj Syn zapytał...." to teraz zamieniamy lazienkę w loch......On nic nie rozumie.....Twoja zawieszka bardzo ladna...:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszko w serduszka prześliczne! Ciekawe jaką metamorfozę przejdą wieszaczki?? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wieszaki.Trzeba męża "przerobić" i bo warte są wyeksponowania :))
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Serduszka super. Zrobiłabym z nich jeszcze dłuższą girlandę. Może jakiś napis, po jednym słowie na każdym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawieszka śliczna! Kształt serduszka jest zawsze uroczy, a ta jest serduszkowa na wskroś! I nie ma przetarć, za którymi średnio przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino