5/24/2016

Wyzwania i zakładki

Te słoneczne dni całkowicie rozkładają mnie na łopatki jeśli chodzi o blogowanie. Po prostu mi się nie chce!!! Wiem, że powinnam jakiegoś posta dodać, najwyższy czas coś napisać, a w głowie pustka. Bo czy nie lepiej kwiatki poprzesadzać na balkonie, w słoneczku się powygrzewać, na spacer pójść z Filipem. Taka niemoc mnie dopadła, ale co tam, wiosna ma swoje prawa:)
Dzisiaj chcę Was tylko poinformować o nowym wyzwaniu w Eko - deco "Dzieckiem być". I moja propozycja na to wyzwanie


A w Art-Piaskownicy ruszyło wyzwanie zakładkowe. To temat w sam raz dla mnie, bo ostatnio zakładki u mnie powstają hurtowo. Taką zakładkę zrobiłam jako inspirację


A zakładkę ze skrzypcami to zgłaszam na to wyzwanie

skrzypce


szczegóły wyzwania znajdziecie TUTAJ.



Przypominam o linkowym party, które trwa i jak na razie jest rekordowa liczba linków:) Cieszę się, że zabawa Wam się podoba, linkujcie, odwiedzajcie się wzajemnie, komentujcie:))
Przed nami kolejny długi weekend, już pewnie nie pojawię się w tym tygodniu, lenistwo mi na to nie pozwoli. Trzymajcie się cieplutko, miłych majowych dni życzę:)

19 komentarzy:

  1. Urzekł mnie obrazek i zakładka ze skrzypcami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ze skrzypcami - urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie malutko w tym blogowym świecie. Pogoda jest wspaniała. Trzeba się nią nacieszyć :):) piękne zakładki. Sciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też myślę tylko o spacerach, leżaczkowaniu i zimnych napojach...Jest pięknie :-) Cudne prace wykonałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe show ukradł obrazek :), piękna grafika i piękne decu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładki piękne, ale ten obrazek, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, a Dziewczyneczka wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zakładki są śliczne, wiosna piękna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, podziwiam Twoje zakładki. Zawieszka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze piękne prace, miłego wypoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładki są śliczne, ale i Twoja praca konkursowa godna podziwu. Mam wrażenie, że Twoja doba musi mieć 48 godzin :-) Podziwiam Cię, Małgosiu i pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne projekty zgłosiłaś do wyzwań. Życzę Ci powodzenia, bo projekty są świetne :)
    Miłego długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie tam lenistwo!Pracuś z Ciebie:)Tyle fantastycznych prac powstaje u Ciebie!Piękna ta deseczka na wyzwanie dzieciaczkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje prace Gosiu , ślicznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No pewnie, że lepiej kwiatkami się zajmować ale są jeszcze wieczory... choć jak się domyślam po całym dniu to marzysz jedynie o chwili błogiego spokoju :)
    Ja póki co walczę z przeziębieniem i z 500+ w pracy więc rzadko się pojawiam w naszym lepszym świecie.
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny obrazek...pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudności,wszystko takie piękne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorowe zakładki.Śliczne wzory.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino