9/01/2016

Motywy babeczkowe w mojej kuchni, jadalnia i dwa wyzwania czyli jeden wielki mix:)

Motywy babeczkowe do kuchni pasują jak ulał. Bardzo lubię robić takie słodkie prace. Trochę tych motywów znalazło się w mojej kuchni.




Jak dostałam propozycje zrobienia inspiracji do wyzwania "magnez" na blogu Art -piaskownicy to długo nie zastanawiałam się nad motywem. Oczywiście musi być babeczka.


szczegóły wyzwania znajdziecie TUTAJ.

Pamiętacie moją jadalnię? Była dosyć nieciekawa, teraz płytki dały jej troszkę więcej wyrazu:)




A było tak:



Wiecie, że mamy już wrzesień? A teraz zadam najbanalniejsze pytanie na świecie: KIEDY TO ZLECIAŁO?????? Jak to dobrze, że nie muszę już chodzić do szkoły. Jak lubicie wyzwania, to możecie wziąć udział w wyzwaniu na blogu Eko- deco Witaj szkoło. Ja przygotowałam taką inspirację.


A jeśli chcecie powspominać jeszcze wakacje to wpadnijcie na sierpniowe linkowe party TUTAJ.
Koniec zmiksowanego wpisu, miłego września kochani:)


29 komentarzy:

  1. Jadalnia teraz wyglada jak stolik w jakiejs klimatycznej kafejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadalnia wygląda teraz dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zmiany i cudne babeczkowe prace! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie motywy to moje ulubione. A najbardziej babeczki. Zakochałam się w pojemniku. Naklejałaś po całości?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne babeczkowe prace, a twoja jadalnia wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczkowe motywy uwielbiam i też mam w kuchni :) Zachwyciły mnie też te groszki i naklejka na ścianie. Wygląda świetnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie słodkie dodatki!
    Pięknie!!!
    pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te płytki są faktycznie charakterne!!! Fajnie, że się na nie zdecydowaliście. Mnie jeszcze podkusiła jakaś biała belka a'la półka wąska na zakończenie płytek.
    Babeczkowe motywy są super, też mam gdzieś taką serwetkę, kto wie, może się susze na jakąś taką ozdobę :)

    pozdrawiam, ANia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, te płytki wyglądają rewelacyjnie! od razu dały wiele ciepła w pomiesczeniu i zrobiło się przytulnie :) Śliczne ozdoby Kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie jadalnia wygląda teraz lepiej, tak bardziej "żywo" :)
    Może pomyślałabyś o wprowadzeniu do swojej oferty właśnie magnesów, w postaci, serduszek, babeczek czy czegokolwiek :) Myślę, że byłoby zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. babeczki rządzą!!!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak słodko się zrobiło ;)
    A jadalnia wygląda teraz jak kawiarenka 🍵 super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace z babeczkami :) Sama mam deskę od Ciebie z babeczką i jest przesłodka :) Swojego czasu piekłam babeczki i nawet chciałam je sprzedawać, ale na szczęście pomysł odszedł w niepamięć ;)
    Kuchnia, wow wielka zmiana, więcej powagi i klimatu nabrało pomieszczenie, bardzo fajnie :) Mała zmiana a taki efekt :) Powodzenia w wyzwaniach Gosiu, pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Motywy babeczkowe są urocze a jeśli chodzi o wrzesień to ja właśnie bardzo żałuje, że nie mogę już chodzić do szkoły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudownie to wygląda :) Jak w takiej klimatycznej restauracji :) Miałaś bardzo fajny pomysł z wprowadzeniem takich elementów w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu wnętrze ma to COŚ :-) bardzo pomysłowo, rzeczywiście wygląda jak kącik w przytulnej kafejce. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie ręcznie robione dodatki :) pięknie wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Babeczkowe motywy uwielbiam, cudne dodatki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogoda ma dopisać( wedle moich zapisków), niech zatem będzie szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, nadałaś swojej jadalni klimatu prawdziwego bistro, płytki prezentują się super :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodko bardzo i zaraz bym taką babeczkę pochłonęła i to jeszcze do kawy w Twoim uroczym kąciku kawowym:))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuchnia a raczej koncik jadalny wygląda teraz jak przytulna kawiarenka - ekstra

    OdpowiedzUsuń
  23. Babeczkowe motywy są takie słodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam babeczkowe motywy! Śliczne prace:)
    Klimatycznie zrobiło się w Twojej jadalni! Podoba mi się bardzo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Małgosiu po długiej bardzo mojej nieobecności - zmiany na twym blogu - ledwo się połapałam com z czym tu sięje - twoje prace jak zawsze zachwycające i łapiące za serducho zwłaszcza jeszcze jak to temat babeczkowy jest - cudne są - buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że też nie wiem kiedy to lato zleciało. W sumie zaraz będzie już po pierwszym tygodniu września. Babeczki wyszły Ci przecudowne:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino