11/04/2012

Wasze prace- Barwy jesieni:)

Witam serdecznie.
Nadszedł moment prezentacji Waszych prac. Wszystkie są piękne:)))) Która najładniejsza? Kto będzie zwycięzcą konkursu Barwy Jesieni? O tym zdecydujecie Wy sami. Zasady takie jak zwykle. Zostawcie komentarz pod tym postem z nr. pracy, która podoba Wam się najbardziej. Jestem bardzo ciekawa wyniku. Więc głosujcie:))

1. Hanka
 
 



2. Ania



3. Alicja
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
Wszystkim uczestniczkom konkursu chcę bardzo podziękować. Bez Was konkurs by się nie odbył. Dlatego chcę Wam przekazać to wyróżnienie. Zasługujecie na nie:)))
 
Pozdrawiam serdecznie:))
 
 

33 komentarze:

  1. 5 Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też 5 wkradła się w oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace,trudno wybrać tę naj,ale chyba urzekł mnie zegar w jesiennej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne. Ale głosuję na nr 2 - taca idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. nr 3, ten zegar jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu-ja oddaję swój głos na nr.5 :)
    Przyznam,że wszystkie prace są jesienne,ciepłe i bardzo pomysłowe.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są wspaniałe i bardzo jesienne. Mój głos oddaję na pracę nr.1, haft jest piękny i wzór idealny tematycznie.
    Mona-Decu

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 - taca jest cudowna !!! :)

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 1 - bardzo lubię krzyżykowe obrazy i wiem jak długo je się tworzy .

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi sie zegar Alicji - praca nr 3.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! Głosuję na 6.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace. Oddaję głos na nr 6

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie pracę są cudne. Ja głosuję na nr 6

    OdpowiedzUsuń
  14. każda jedyna w swoim rodzaju...ale tym razem 2...piękna taca!

    OdpowiedzUsuń
  15. każda praca ma w sobieto coś, ale jeśli trzeba wybrać to chyba postawię na 5, tak miło wita gości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. głosuje na idealnie zrobiona tackę 2

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosuję na tacę nr 2,za pomysłowość.Wszystkie prace zresztą są bardzo pomysłowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prace... ale głosuję na nr 6

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie prace są piękne,ale ja głosuję na komin,praca nr 6 :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Swój głosik oddaję na pracę nr. 2 :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko śliczne ale w zimne już dni przydało by się coś ciepłego ,głosuje na NR. 6

    OdpowiedzUsuń
  22. :)wszystkie są piękne,ale najbardziej cieplutki,jesienny to nr 6

    OdpowiedzUsuń
  23. a mojej pracy nie ma :( wysłałam zdjęcie jeszcze we wrześniu!?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino