11/01/2014

Piękne, artystyczne i praktyczne czyli prezenty, które z Francji dotarły:)

W końcu mogę pochwalić się tym co mąż z Francji przywiózł. Na początek rozwiązanie zagadki. Nie była łatwa, do końca nie wiedziałam co to może być. Piękne, artystyczne i praktyczne to:


szkatułka na biżuterię, wisiorek



i...
 szklana deseczka do krojenia.



Przed wyjazdem poprosiłam go, żeby pobuszował po wszystkich targach staroci jakie tylko będą i kupił COŚ FAJNEGO, z delikatną podpowiedzią: może jakieś fajne kubki lub filiżanki? Oczywiście nie spodziewałam się, że przytaszczy z Francji kubki, bo dla niego kubków u nas jest zawsze za dużo natomiast ja kubkami mogłabym załadować całą kuchnie. Tak jak myślałam, nie dostałam żadnych nowości do swojej kolekcji, ale mogę mu to wybaczyć, bo naprawdę kupił COŚ FAJNEGO:)
Duży stary zegar, który fantastycznie wygląda w salonie


barometr

i półeczka do kuchni. "Ładnie ją pomalujesz i będzie fajnie wyglądała" powiedział, ale ja myślę, że jest piękna sama w sobie, więc na razie nic w niej nie będę zmieniać.



Zegar z barometrem wiszą koło starego pianina i bardzo ładnie się prezentują. W końcu salon nabrał jakiegoś stylu, może kiedyś pokarzę jak wygląda w całości.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia:))

30 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądają.Miłego,świątecznego dnia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wakacyjne klimaty:)
    A półeczka rewelacyjna!
    miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe prezenty otrzymałaś:) szkatułka bardzo oryginalna a deska jak widokówka:) Mąż nie przytaszczył kubków ale bardzo się postarał ponieważ z tak daleka targał dużo większe przedmioty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu prezenty z targu oczarowały mnie, super gust ma Twój mąż :) Zazdroszczę Ci wszystkich tych pięknych rzeczy z duszą :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne prezenty :) Szkatułka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  6. razem pewnie nadajecie na tych samych falach , prezenty w sam raz dla was

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten barometr mnie zauroczyl.koniecznie musisz pokazac całość z pianinem!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko śliczne, szczególnie zegar i półeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie odkupił winy, zwłaszcza zegar, jest cudny! Ach, Francja, kiedyś i ja się tam wybiorę <3
    Czekam na zdjęcia z całym salonem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prezenty!:)
    oj też mi się marzy pobuszować w takich francuskich starociach!
    udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. półeczka wymiata wszystko :) owszem piękna jest, ale delikatny Twój akcent i będzie naprawdę WASZA :)
    zegar z barometrem pewnie fajnie wpisały się w klimat pokoju z pianinem :)
    a szkatułka i wisior? :) to jest to co my kobiety lubimy bardzoooo, nie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. półeczka ,zegar , szkatułka wszystkie cudne prezenty - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Mąż się spisał " na medal"!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zegar i barometr! Taki mąż, to skarb :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy dostałaś od męża :) Wspaniały jest ten zegar z barometrem.Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój małżonek potrafi wyszukiwać cacuszka :) prezenty pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no postarał się małżonek :):) a zegar naprawdę jest piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ...no proszę jakie niespodzianki...zegar ujął mnie najbardziej:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no Kochana zegar a filiżanki !! łal!! wspaniałomyślny mąż :) i śliczne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prezenty świetne :) pierwsze letnie i wakacyjne...zegar i półeczka fantastyczna :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prezenty, a półeczka jest po prostu boska :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne prezenty! Masz kochanego Męża :) Osobiście najbardziej podoba mi się półeczka. No genialna jest po prostu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnóstwo dobroci otrzymałaś, fajnie mieć kogoś kto o nas pamięta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. najbardziej podoba mi się biała półeczka, jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na zdjęcie całości kącika z pianinem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki mąż to skarb najprawdziwszy! Jestem zachwycona prezentami, sama chciałabym takie, są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino