12/22/2014

Moja drewniana choinka

Udało się, w końcu ją mam, moją drewnianą, niepowtarzalną choinkę z której cieszę się jak dziecko:) Pomysł -  mój, wykonie - mąż. Oczywiście tradycyjną też mamy, żywą, pachnącą, czeka tylko na przystrojenie.




Chociaż dziś od rana pada... deszcz, niestety, to nawet taka pogoda nie popsuje mi humoru. Jest pięknie, świątecznie, pachnie choinka i z kuchni unosi się przyjemny zapach różnych smakołyków. Najpiękniejsze święta przed nami, dla mnie szczególne, bo pierwszy raz z synkiem i w nowym domu. Muszę przyznać, że przygotowanie się do świąt z małym brzdącem to naprawdę duże wyzwanie. Zmykam do kuchni, przed świętami jeszcze wpadnę z życzeniami, pozdrawiam cieplutko:))



20 komentarzy:

  1. śliczna ta choinka!
    powodzenia w dalszych przygotowaniach i wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka piękna :)
    Oby te Święta były najpiękniejsze i pozostały na zawsze w Twej pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli spełniłaś kolejne marzenie Gosiu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj
    Zrobiłam podobną na adwentowy kalendarz
    .Pozdrawiam
    Zdrowych cudownych i pełnych miłosci świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, udało się! I jaka ona duża! Ślicznie u Ciebie Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna choinka :) wspaniałych świąt dla Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. od dawna mi się taka marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgoniu, ale piękna i pomysłowa:)
    moc świątecznych uścisków i radości na Boze Narodzenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogoda - fakt - jest dobijająca, u mnie kolejny dzień leje. A choinka bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  10. To dopiero choinka !!! SUPER !!!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w świątecznych przygotowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowa jest Twoja drewniana choinka i świetnie się prezentuje :) To super, że udało Ci się z nią zdążyć na te święta. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rajciu Gosienko ! Nie dziwie sie z niej cieszysz bo sama bym sie cieszyla !!! WYglada zjawiskowo !! I do tego te oswietlenie , ktore dodaje jakze niesamowicie światecznego uroku ! Cudownie Kochana :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinka jest przepiękna!!! Tobie i Twoim Bliskim również wesołych świąt i wszystkiego co najlepsze, Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna :) Wesołych rodzinnych i pysznych Świąt :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Qué bonito te ha quedado, la decoración rústica me encanta!
    Te deseo unas Felices Fiestas!
    Saludos!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na choinkę :).

    Ja w tym roku też miałam wyjątkowe święta, bo pierwsze z moim K. :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino