12/07/2014

Propozycje na prezent od polskich artystek:)

Bardzo lubię ten przedświąteczny czas. W sklepach tysiące dekoracji, półki uginają się od przeróżnego towaru. W tle świąteczna muzyka. Chodzę miedzy półkami, oglądam, niby ładne, ale coś mi brakuje. Tego czegoś co tylko mają przedmioty zrobione ręcznie. A najbardziej denerwuje mnie to, że coraz trudniej kupić świąteczną dekorację, która nie pochodzi z Chin. Czy już w Polsce nie można kupić nic polskiego? Okazuje się, że można, tylko raczej tych produktów nie znajdziemy w marketach.
Dzisiaj chcę przedstawić kilka utalentowanych polskich artystek. Ich prace zachwycają i myślę, że są doskonałym pomysłem na świąteczny prezent. Usiądźcie wygodnie z kubkiem gorącej herbatki i zaczynamy:)

Ania z bloga http://rustykalna.blogspot.com/ wykonuje wspaniałe anioły z masy solnej. Aniołki ślicznie prezentują się na choince, wiem coś o tym bo jestem szczęśliwą posiadaczką takich cudeniek:)


Ania maluje również anioły na deskach oraz przeróżne obrazy i portrety. Można tylko pozazdrościć talentu:)



Jola z bloga http://swidrygalkiblogspotcom.blogspot.com/ zajmuje się robieniem kartek, pudełek na różne okazje, zawieszek itp. Taka karteczka ręcznie robiona jest idealnym dodatkiem do prezentów. Na blogu u Joli można również znaleźć biżuterię robioną ręcznie. Czy to nie jest dobry pomysł na prezent?



Natomiast na blogu Izy http://bunnydreams-blog.blogspot.com/ znajdziemy przeróżne szyjątka takie jak króliczki, aniołki, ślimaki i ozdoby choinkowe. Tam możemy znaleźć prezent dla naszych pociech:)



Na blogu Justyny http://ja-artystyczne.blogspot.com/ możemy podziwiać filcową biżuterię. Każdy może coś znaleźć dla siebie. Korale, bransoletki, kolczyki, komplety w przeróżnych kolorach. Czyż nie są piękne???



Ewelina http://decoupageico.blogspot.com/ jest mistrzynią w ozdabianiu przeróżnych pudełeczek, szkatułek, chusteczników. Myślę, że  do niej mogę się jeszcze dużo nauczyć:)




Sandrynka http://sandrynka.blogspot.com/ szyje piękne torebki z filcu. To jest to co kobiety lubią najbardziej:)



Zapraszam na blogi tych utalentowanych dziewczyn. Na prawdę warto:)  I warto wspierać polskich artystów.

Zobaczcie również inne propozycje prezentów dla dzieci i młodzieży w sklepie Allsports.pl

A jeśli chodzi o decoupage to oczywiście zapraszam na Stare Pianino i życzę miłej niedzieli:)

zBLOGowani.pl

25 komentarzy:

  1. Te dziewczyny robią rzeczywiście piękne rzeczy! Mnie urzekły wszystkie aniołki :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. O Tak !!! Aniołki cudo!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. KAżda z dziewczyn ma wyjątkowy talent w łapkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolne blogowiczki :) jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu dziękuję ci że umieściłaś mnie i moje prace w tak zacnym gronie :) Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie.
    Chętnie też odwiedzę te zdolne kobiety których twórczość przedstawiłaś.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, tylko pozazdrościć umiejętności. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie otacza nas wiele zdolnych kobietek, prace są naprawde przepiekne. Gdybym teraz miała wybrac prezent dla siebie, zastanawiałabym się nad malowanym aniołem a torebką. Najrawdziwsze cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, cudowne, zdolne dziewczyny!!!! uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłe Panie jesteście wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaprezentowałaś Gosiu zdolne artystycznie dziewczyny, które mają prawdziwy talent :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne przedmioty dziewczyny wykonują :) każda w swoim fachu jest ekspertem! :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję bardzo Gosiu za wliczenie mojej osoby do grona tak utalentowanych Blogowiczek :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ale dziewczyny robią cudeńka!
    Też wolę takie niepowtarzalne i piękne dekoracje, w nich czuje się duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam wszystkie Dziewczęta z " hand made"!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację, że takie ręcznie robione rzeczy mają w sobie niesamowity urok i jeżeli sami nie mamy talentu (choć nie wierzę, że takie osoby istnieją), to lepiej kupić coś od artystycznej duszy i wspierać twórczość niż koncerny importujące z Chin :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji „Prezenty świąteczne” na zBLOGowanych. Codziennie wiele osób szuka pomysłów właśnie w naszej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne propozycje, u mnie numerem jeden są tildowe lale ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podobają mi się pudełeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za uwzględnienie mnie w tym poście :)
    Wszystkie prace dziewczyn są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prace dziewczyn są przepiękne!! Cieszę się bardzo ze zostałam uwzględniona wśród tak zdolnych osób, dziękuję Gosiu :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę zajrzeć do pani od aniołków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie blogi piękne, pełne talentów i pomysłów! Precz z chińszczyzną...! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino