8/29/2015

Najlepsza praca w miesiącu - sierpień

 Nadszedł czas na podsumowanie lipca i wybranie trzech najlepszych prac:) Na prawdę trudno było mi wybrać tylko trzy. Zaczynamy.


Podobały mi się prace:
1. Kwiatkosi czarno biały chustecznik jest wspaniały. Mnie ostatnio również coś wzięło na czarno białe prace:)



2. Anity - ten sowi wianek jest wyjątkowy:)



3. Ostatnia praca jaką chcę wyróżnić to torebka od Klimju. Jest niesamowita i wykonanie jej musiało być bardzo pracochłonne:)


Te trzy prace wyróżniam w lipcu i przechodzą one do następnego etapu. Dziewczynom gratuluję i zachęcam do dalszej zabawy, wklejajcie linki z Waszymi ulubionymi pracami, tym razem z sierpnia. Na dole jest niebieski przycisk i tam, tak jak zwykle, wklejajcie swoje posty:) A zasady zabawy znajdziecie tutaj KLIK  Już nie mogę się doczekać kolejnych pięknych prac.

 pozdrawiam:)



27 komentarzy:

  1. Cudowne prace wybrałaś! Sowi wianek urzekł mnie szczególnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się chętnie przyłączam do zabawy i wklejam sierpniową miętową komodę nad którą mocno się napracowałam i moja satysfakcja jest tym większa im mebel jest trudniejszy, a efekt zadowalający:-) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam że to mają być prace tylko i wyłącznie w decou, bo inną bym zgłosiła.... :(
    Torebka boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prace mogą być wykonywane w dowolnej technice:)

      Usuń
    2. teraz już wiem :) :) wcześniej nie było określone :)

      Usuń
  4. Piękne prace wyróżniłaś. Gratuluję autorkom.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla autorów wyróżnionych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu pięknie dziękuję za Twoje wyróżnienie:)
    Torbę już wcześniej oglądałam i byłam nią niesamowicie zachwycona, podobnie podziwiałam chustecznik - wspaniały, bardzo elegancki. Gratuluję dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę piękne... Udanej niedzieli Małgosiu :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zabawa..piękne prace ale wianek jest bajeczny. Spróbuję swoich sił...zgłaszam sukienkę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś na prawdę wyjątkowe prace :) Masz rację wianek jest niesamowity :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten chustecznik jest przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, Internet tak mi wolno chodzi, że nie jestem w stanie przeczytać regulaminu ale co by tam nie było napisane to i tak uważam, że Twój obrazek musi znależć się w takim zestawieniu. tworzysz piękne prace, inspirujesz i wciąż pokazujesz coś innego. poza tym Twój blog nie jest taki jednostajny, posty sa różnorodne, zasługujesz na wyróżnienie za całkoształt i za piękne obrazki z dwóch poprzednich postów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękne rzeczy wybrałaś! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne prace dziewczyny stworzyły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i podziwiam.
    Zastanawiam się, czy w ogóle słusznie robię pokazując moje drobiazgi ;)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super trójka!! Gosiu, można jeszcze wklejać sierpniowe prace??

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, przepięknie Ci dziękuję za wyróżnienie! :) Z radością wrzucam swoją rameczkę w niezapominajki na sierpniową pracę :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, byłam na urlopie i mam zaległości blogowe, a tutaj takie wyróżnienie. Bardzo się cieszę, że spodobała Ci się moja torebka, zwłaszcza że konkurencja była bardzo mocna. Dzięki za taką fajną zabawę i będę się starać jeszcze coś w kolejnych miesiącach dorzucić. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino