9/21/2015

Uciekającą wyprzedaż czas zacząć

Zaczynamy kolejną wyprzedaż.  Przypominam, że wszystkie wystawione rzeczy kosztują 10 zł plus oczywiście koszty wysyłki. Linki do swoich wyprzedaży wklejajcie jak zwykle na dole w niebieski przycisk Add you link
Życzę dobrej zabawy i udanych zakupów:)

1.  Obrazek


2.  obrazki 10zł za sztukę



3.  Podkładki dla dwojga


4. napis


5. serduszka 10zł za 3 sztuki


6. serca 10zł za sztukę


7.  Paryska deseczka


8. obrazek z rowerem


9. napis


10. obrazek na płótnie - Sprzedany


11.  Deseczka duża z kotem


12. Obrazek z babeczkami



13. Obrazek na płótnie


14. Deseczka maki duża


15. wieszaczek na klucze


16. deseczka



17. wieszaczek ze starej deski


18. drewniana podkładka


19. Drewniane pudełko na biurko


20. Serducha 10zł za sztukę



21. wieszaczek ze starej deski




13 komentarzy:

  1. Podpięłam się... ale jakie ty masz cuda, Gosiu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem zdążyłam i dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się przyłączam do zabawy, moja wyprzedaż jest tu http://decoupagejabloniee.blogspot.com/2015/09/uciekajaca-wyprzedaz.html
    PS. wspaniałaści pokazujesz. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za możliwość zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, dziękuję za możliwość dołączenia się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu dziękuję oczywiście dołączam sie i życzę Wam wspaniałej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. NA czym jest ten obrazek z rowerem i jak jest duzy?
    Z góry dzieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrazek zrobiony jest na takiej podkładce z korka. wielkość ok 20cm/30cm

      Usuń
  8. Super zabawa, szkoda, że nie miałam czasu żeby wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne Gosiu, u mnie w domu już nie ma " krzty" wolnego miejsca:-) ale poproszę obrazek nr 10, będzie super prezentem dla koleżanki:-) Prześlij proszę kwotę i namiary, to już dziś nadam:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino