5/04/2016

Linkowe Party 3:))

Kolejne linkowe party. Cieszę się, że jest Was coraz więcej:) Tym razem aż 48 ciekawych linków pojawiło się w zabawie. Wszystkie warto odwiedzić, a co polecam:

- Chcecie dowiedzieć się jak utworzyć własne radio internetowe? Odpowiedź znajdziecie na blogu Introwertyczki TUTAJ.
- miłośnikom kotów na pewno spodoba się TAKA Torba
- szukacie przepisu na chlebek jaglany? Proszę bardzo KLIK
- ciekawe inspiracje z metalową szafą w tle możecie  podziwić TUTAJ
- O Chinach troszkę ciekawostek znajdziecie NA TYM BLOGU
- jak odmienić nudne świeczniki zobaczycie TUTAJ
- urocze zajączkowe podusie TUTAJ
- a dla wszystkich mam polecam ciekawy wywiad TUTAJ


wszystkim uczestnikom zabawy dziękuję i zapraszam do dalszego udziału. Linki z poprzedniego miesiąca wklejajcie tak jak zwykle:)
miłego linkowania:)


14 komentarzy:

  1. Po raz kolejny dziękuję za polecenie :) I na pewno wezmę udział w kolejnej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja po raz pierwszy , fajna zabawa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnionym i też się przyłączam. Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już lecę na przegląd nowych blogów : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie, po raz kolejny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jak fajnie, to takie gogle blogowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią zajrzę na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, bardzo dziękuję że mój wpis o metalowych szafach wyróżniłaś :).
    Z przyjemnością przyłączam się dalej do zabawy :) A banerek z zabawą zabieram do siebie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, Gosiu, za wyróżnienie:) I oczywiście znów dołączam do zabawy:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna lista, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tego typu zabawy i chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie brałam udziału, ale chętnie bym wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino