7/29/2016

Najlepsza praca w miesiącu - lipiec

Z przyjemnością informuję, że powraca zabawa "Najlepsza praca w miesiącu" . Zasady podobne jak ostatnio czyli:
- udział mogą brać tylko osoby posiadające blogi
- każdego ostatniego dnia miesiąca będę publikować takie wpisy
- wklejajcie linki do Waszej najlepszej pracy z danego miesiąca, można dodać tylko JEDEN link z wybraną pracą
- za miesiąc w takim wpisie wybiorę trzy prace, które najbardziej mi się podobały
- zabawa będzie organizowana do końca roku i na koniec ze wszystkich wyróżnionych prac wybierzemy wspólnie te najlepsze i myślę, że jakieś nagrody też się znajdą:)
-  dla chętnych banerek do wklejenia na bloga



Zastanawiam się nad swoją najlepszą pracą w tym miesiącu i chyba to będzie ta deseczka:)



Linki ze swoimi pracami dodawajcie w niebieski przycisk na dole. A jeśli chcecie podlinkować swój lipiec to zapraszam Tutaj.
To jaką pracę w tym miesiącu wyróżnicie???




9 komentarzy:

  1. Swoją pracę dodałam :) Dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę śledzić Twoją zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i kreatywna zabawa, czekam na wyniki :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałam swój mały comeback do decoupage'u :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dołączam do zabawy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się praca nr 1 :), ona jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączyła do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. dołączam do zabawy z ogromną przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino