1/31/2017

Linkowe party poznajmy się:) Powrót

Kochani oznajmiam, że wraca zabawa Linkowe Party i będzie się pojawiać pod koniec każdego miesiąca.  Zasady pozostają bez zmian:
- wklejajcie linki do waszych postów z poprzedniego miesiąca, można dodać 3 posty
- komentujmy sobie wzajemnie:)
- jeśli macie ochotę to możecie wziąć ten banerek do siebie na bloga, ale nie jest to konieczne
- tematyka wpisów dowolna:)



W następnym linkowym party wyróżnię najciekawswze wpisy z tego miesiąca. Zapraszam do zabawy i poznajmy się:)


11 komentarzy:

  1. Super:) Wracam do zabawy po długiej nieobecności. Jestem pierwsza :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością biorę udział :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę kibicować i zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądne wpisy jak będę w domu przy komputerze bo nie kojarzę blogów po nazwach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł :) Przyłączę się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro odwiedzę po jednym poście z każdego bloga ;) I dodam swoje wpisy.
    To bardzo fajna inicjatywa!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Trochę już poodwiedzałam, chętnie się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie widziałam tak "tętniącego życiem" LP:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Trochę mi brakowało tych zabaw ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino