6/03/2016

Linkowe Party 4 :)

Kiedy ten miesiąc zleciał? Właśnie uświadomiłam sobie, że na kolejne Linkowe Party czas. Tradycyjnie polecam wszystkie linki z ostatniego party, a jest ich aż 50!!! KLIK, a szczególnie warto zobaczyć:

- coś na wiosnę, filcowa torba:)
korale inspirowane zdjęciem
- jak ozdobić ramki na zdjęcia? Można bardzo łatwo, a jaki efekt zobaczcie sami TUTAJ
- czy dziecko jest na całe życie? dowiecie się TUTAJ
- gazony postarzane cukrem świetny efekt zobaczcie
- co zrobić ze starej puszki po kawie? można zrobić coś takiego:)
- zawsze zachwycam się takimi manekinami
- coś o zdrowym minimalizmie
- przepis na pyszny dżem
- w co się bawić z dzieckiem? można zrobić taki samolot


Odwiedźcie te linki koniecznie, warto:) A zabawa trwa w najlepsze. Chętnie poznam Wasze linki z ostatniego miesiąca. Miłego linkowania:)




10 komentarzy:

  1. Dziękuję za tą zabawę i za wyróżnienie mojego posta to bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :) Lecę podejrzeć inne blogi i zaraz biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za wyróżnienie ;D bardzo mnie ucieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością biorę udział w zabawie Gosiu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wyróżnienie, bardzo mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam się z małą wycieczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wezmę pierwszy raz udział w ostatnim party ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie mojego wpisu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, chętnie Cię odwiedzę. Nie odpowiadam na komentarze typu "Obserwujemy?" Jeśli spodoba Ci się mój blog to zostań na dłużej, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję:)

sejf

Copyright © Stare Pianino